Výdejní BOX, Klapkova 473/33, Praha 8
Vyzvedněte si svou objednávku kdykoliv ve výdejním BOXu
Nonstop provoz |
Výdejní E-BOX je pro Vás k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu ! |
Bezkontaktní výdej |
Objednávku si můžete vyzvednout bez kontaktu s cizím člověkem. |
Bez čekání a front |
Nestojíte ve frontě, nečekáte na výdej |
1. Na e-shopu vytvořte objednávku
2. V košíku vyberte variantu dopravy s doručením do výdejního BOXU
3. Objednávka bude po zaplacení nejpozději do 24h v pracovních dnech připravena k vyzvednutí
4. Vyčkejte na zprávu SMS s kódem pro vyzvednutí zásilky
Zásilku bez kódu pro vyzvednutí nelze vyzvednout, ani dříve vydat, externí sklad e-shopu není součástí provozovny
Po obdržení e-mailu s informací: "Zásilka je na cestě do výdejního BOXU, čekejte na SMS zprávu", je nutné vyčkat na doručení SMS zprávy s kódem pro vyzvednutí zásilky. Zpráva SMS bude zaslána v následujících 24 hodinách v pracovních dnech. V případě, že SMS zprávu neobdržíte do 24 hodin (v pracovních dnech), kontaktujte nás: info@elektro-skalka.cz
Jak vyzvednout zásilku ze schránky výdejního BOXU? |
1 |
Aktivujte LCD stisknutím ikony "START" |
2 |
Stiskněte na LCD "Vyzvednout zásilku" |
3 |
Zadejte 6ti místný kód pro vyzvednutí ze SMS zprávy |
4 |
Vyčkejte na otevření schránky, cca 5s |
Po vyjmutí zásilky ze schránky, prosíme uzavřete dvířka |
Často kladené dotazy
Kdy si mohu zásilku ve výdejním BOXU vyzvednout?
Zásilka bude doručena do výdejního BOXU nejpozději následující pracovní den. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí ve výdejním BOXU, obdržíte SMS s kódem, který je zapotřebí pro vyzvednutí zásilky.
Jak postupovat když mě nebyla zaslána SMS zpráva s kódem pro vyzvednutí?
Po obdržení e-mailu s informací: "Zásilka je na cestě do výdejního BOXU, čekejte na SMS zprávu", je nutné vyčkat na doručení SMS zprávy s kódem pro vyzvednutí zásilky. Zpráva SMS bude zaslána v následujících 24 hodinách v pracovních dnech.
V případě, že SMS zprávu neobdržíte do 24 hodin (v pracovních dnech), kontaktujte nás: info@elektro-skalka.cz
Požadavek pro opětovné zaslání SMS zprávy s kódem pro vyzvednutí nebo obnovení kódu ze strany zákazníka není zatím možné.
V tuto chvíli je SW v režimu vývoje, pracuje se na tom, později to bude možné.
Úložní doba 3 pracovní dny
Zásilka bude ve výdejním BOXU na Vás čekat max. 3 pracovní dny, prodloužení není možné.
Lze prodloužit dobu pro uložení zásilky?
Úložní doba prodloužit nelze z důvodu omezené kapacity výdejního BOXU.
Co když si uloženou zásilku nestihnu vyzvednout?
Zásilka s objednaným zbožím bude vyjmuta z výdejního BOXU, objednávka bude stornována a platba za objednané zboží bude vrácena zpět stejným způsobem dle přijaté platby.
Jak veliká zásilka se vejde do výdejního BOXU?
Výdejní BOX obsahuje několik schránek různých velikostí.
Nemusíte si dělat starosti s velikostí zásilky. Možnost doručení do výdejního BOXU se vám nabídne pouze v případě, že zásilka splňuje požadované rozměry. V případě zásilky s větším počtem kusů objednaného zboží, bude zásilka uložena do více schránek, održíte další SMS s kódy pro otevření více schránek.
Jak mohu zboží zaplatit?
Objednávku lze zaplatit pouze předem na e-shopu a to buď on-line platební kartou nebo on-line převodem, ale pracujeme na tom.
Nahlásit poruchu výdejního BOXU
V případě poruchy výdejního BOXU nám dejte vědět, podíváme se na to ihned jakmile to bude možné
Pondělí až Pátek 11:00 - 17:00
E-mail: info@elektro-skalka.cz