Nejčastější otázky a odpovědi
Nemohu se k Vám dovolat na uvedené tel. číslo: +420 283843949?
Z důvodu naší pracovní vytíženosti (obsluha zákazníků, expedice zásilek atd.) je vysoká pravděpodobnost, že se k nám nedovoláte.
Pro komunikaci s námi, využijte prioritně e-mail info@elektro-skalka.cz . Na všechny emaily se snažíme odpovědět jakmile to bude možné. Pokud jste od nás odpověď nedostali, zkontrolujte složku nevyžádané pošty "SPAM", odpověď od nás může na Váš čekat i v této složce.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy?
Nevyhovující zboží zakoupené na e-shopu www.e-elektro.cz můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů nevzniká právo v případě zakoupení zboží v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (IČ).
Více informací ZDE: Odstoupení od smlouvy
Chci přejít na průvodce odstoupením od smlouvy
Mohu vrátit vyzkoušené zboží?
Ano, pokud při vyzkoušení nedošlo k jeho opotřebení. Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování základních funkcí, které má zboží splňovat. Z výrobků však neodstraňujte ochranné fólie, či samolepky od výrobce. Toto vyzkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se jeho hodnota snižovala. I přesto je kupující oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, avšak odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku použití. Toto snížení hodnoty je prodávající oprávněn odečíst od kupní ceny.
Mohu zboží vyměnit za jiné?
Zboží nelze vyměnit, ale můžete jej samozřejmě vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů od data jeho převzetí. My Vám vrátíme celou částku nazpět a Vy můžete na e-shopu vytvořit objednávku novou. Postupujte dle uvedených informací výše "Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy?"
Jak mohu reklamovat vadné zboží v záruční lhůtě?
U spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží. V případě vady výrobku v záruční lhůtě nás o této záležitosti informujte. Vyplňte formulář, který je ke stažení zde a zašlete jej na e-mail: info@elektro-skalka.cz o dalším postupu Vás budeme informovat. Před odesláním nezapomeňte vložit k reklamovanému zboží vyplněný reklamační formulář. Více informací: Reklamační řád
Obsah zásilky nesouhlasí s dokladem
Jestliže nesouhlasí množství nebo druh zboží, které jsme Vám zaslali, pak prosím přijměte naši omluvu za toto nedopatření a dejte prosím nám možnost tuto chybu napravit rychlým vyřízením. Jak postupovat ? Zašlete nám prosím zprávu na e-mail info@elektro-skalka.cz, uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky a zjištěný rozdíl v dodávce a my to obratem napravíme.
Osobní odběr, výdejní BOX Klapkova 473/33, Praha 8
Pokud máte zájem o jakékoliv zboží z nabídky na e-shopu www.e-elektro.cz a chtěli byste si jej vyzvednout osobně, vytvořte na e-shopu objednávku a my po úhradě (kartou on-line, převodem on-line) pro Vás zboží doručíme do samoobslužného výdejního BOXu, který je umístěn na adrese Klapkova 473/33, Praha 8.
Mohu nakoupit na provozovně Klapkova 473/33 i bez objednávky?
Na provozovně Klapkova 473/33, Praha 8, lze zakoupit zboží i standartním způsobem, jako v běžném kamenném obchodě i bez objednávky, ale nabízený sortiment a ceny oproti e-shopu jsou rozdílné. Stavy skladových zásob bez objednávky nejsou garantovány, externí sklad e-shopu www.e-elektro.cz není součástí provozovny.
Uvedené ceny "E-shop cena" v internetovém obchodě www.e-elektro.cz jsou platné pouze při objednání prostřednictvím e-shopu. Bez uskutečnění online objednávky, není z technických důvodů možné za uvedenou "internetovou" cenu na provozovně zboží vydat a ani se domáhat této cenové hladiny.
Mohu si zboží objednat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky?
Tento způsob objednání zboží není možný, objednávky přijímáme pouze elektronicky prostřednictvím e-shopu přes nákupní košík.
Lze odeslat zásilku do zahraničí?
Zásilky mimo území ČR nezasíláme, přijaté objednávky s doručovací adresou mimo území ČR budou automaticky stornovány.
Aktuální skladové zásoby
Skladové zásoby jsou denně aktualizovány. Fyzický stav nemusí souhlasit v době mezi aktualizacemi. U každého produktu je uveden počet aktuálních skladových zásob a možnost expedice.
Připraveno k okamžitému odeslání - pokud je zboží fyzicky aktuálně skladem, bude odesláno nepozdějí následující pracovní den po dni objednání.
K odběru ve výdejním BOXU, Praha 8, Klapkova 473/33 - uveden den, kdy bude objednávka nejpozději připravena k osobnímu odběru. Snažíme se, abychom pro Vás objednávku odeslanou v pracovních dnech připravili k osobnímu odběru ještě týž den.
Jak na platbu za objednávku klasickým převodem z banky do banky?
Platbu klasickým převodem z banky do banky lze provést prostřednictvím platební brány ThePay. Při výběru platby v košíku vyberte platbu "On-line platba převodem Thepay". Po dokončení objednávky přejděte na on-line platbu, kde lze vybrat platbu, která Vám vyhovovuje nejvíce. V případě platby převodem z banky do banky vyberte ikonku "QR Platba", dále QR platba. Po rozkliknutí bankovního tlačítka QR plaba Vám budou poskytnuty veškeré informace pro platbu (VS, číslo účtu i QR kód). Návod k dispozici ZDE
Prosíme dbejte na správnost zadání VS který byl poskytnut platební bránou ThePay (nejedná se o číslo objednávky)
V případě, že bude VS zadán nesprávným způsobem, zůstane Vaše objednávka u nás jako neuhrazená a to z důvodu nespárování platby u společnosti ThePay (třetí strana). V případě že byl zadán jiný VS než který byl poskytnut platební bránou, zašlete nám na náš e-mail potvrzení o platbě (PDF, Screen) zároveň s číslem účtu, ze kterého byla platba provedena a my požádáme na podpoře platební brány ThePay o dohledání platby. Bez potvrzení o platbě a požadovaných údajů, nelze platbu dohledat.
Platba on-line kartou nebo on-line převodem se nezdařila?
V případě, že se Vám nepodařilo uhradit objednávku platební kartou nebo on-line převodem prostřednictvím platební brány ThePay a to ani po našem upozornění, které zasíláme (SMS/E-mail), vytvořte objednávku novou s jinou platební metodou. Původní neuhrazená objednávka bude po několika dnech automaticky stornována.
Potřebuji změnit objednávku
Pokud potřebujete objednávku změnit z důvodu přidání další položky nebo změnit počet kusů, informujte nás na e-mail adrese: info@elektro-skalka.cz. Změnu je možné uskutečnit pouze do doby, než je objednávka vyexpedována! V případě, že je již objednávka vyexpedována a má přidělené číslo přepravce, tak již změny učinit nelze.
Kdy obdržím fakturu za zboží?
Faktura je přiložena ke zboží v zásilce. V případě, že jste fakturu nenašli, napište nám na e-mail adresu: info@elektro-skalka.cz a my Vám obratem zašleme kopii faktury na e-mail.