Nejčastější otázky a odpovědi

Nemohu se k Vám dovolat na uvedené tel. číslo: +420 283843949?
Z důvodu naší pracovní vytíženosti (obsluha zákazníků, expedice zásilek atd.) je vysoká pravděpodobnost, že se k nám nedovoláte.
Pro komunikaci s námi, využijte prioritně e-mail info@elektro-skalka.cz. Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Na všechny emaily se snažíme odpovědět jakmile to bude možné. Pokud jste od nás odpověď nedostali, zkontrolujte složku nevyžádané pošty "SPAM", odpověď od nás může na Váš čekat i v této složce.

Jak mohu vrátit zboží do 14 dnů?
Nevyhovující zboží zakoupené na e-shopu www.e-elektro.cz můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
Nemusíte stát frontu na poště, můžete jej k nám zaslat zpět přes Zásilkovnu za jednotnou cenu 58,- Kč s DPH.
Zašlete nám na e-mail: info@elektro-skalka.cz vyplněný formulář "Odstoupení od smlouvy do 14 dnů" se žádostí o kód a my Vám zašleme vygenerovaný kód pro zpětné zaslání, který nahlásíte na jakékoliv pobočce Zásilkovny, kde balíček od Vás převezmou a k nám ho doručí během několika dnů. Za pár dní Vám dorazí na Váš e-mail dobropis za vrácené zboží s odečtenou částkou 58,- Kč za zpětnou dopravu. Tak poznáte, že balík k nám v pořádku dorazil. Peníze samozřejmě vracíme do 14-ti dnů od vystavení dobropisu.

Pokud nemáte zájem využít služby vrácení zboží přes přepravce Zasilkovna.cz, zašlete zboží na naší adresu, nebo můžete předat osobně na pobočce v Praze. Náklady spojené s odesláním vráceného zboží jsou vždy k tíži zákazníka.
Před odesláním nezapomeňte vložit do balíčku vyplněný formulář "Odstoupení od smlouvy do 14 dnů".
Více informací pro vrácení zboží do 14 dnů

Mohu vrátit vyzkoušené zboží?
Ano, pokud při vyzkoušení nedošlo k jeho opotřebení. Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování základních funkcí, které má zboží splňovat. Z výrobků však neodstraňujte ochranné fólie, či samolepky od výrobce. Toto vyzkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se jeho hodnota snižovala. I přesto je kupující oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, avšak odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku použití. Toto snížení hodnoty je prodávající oprávněn odečíst od kupní ceny.

Mohu zboží vyměnit za jiné?
Zboží nelze vyměnit, ale můžete jej samozřejmě vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů od data jeho převzetí. My Vám vrátíme celou částku nazpět a Vy můžete na e-shopu vytvořit objednávku novou. Postupujte dle uvedených informací výše: Jak mohu vrátit zboží do 14 dnů?
Více informací pro vrácení zboží do 14 dnů

Jak mohu reklamovat vadné zboží v záruční lhůtě?
U spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží. V případě vady výrobku v záruční lhůtě vyplňte formulář, který je ke stažení zde a zašlete jej na e-mail: info@elektro-skalka.cz. My Vám na základě reklamačního formuláře zašleme kód pro vrácení zboží (v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů lze využít za poplatek 58,- Kč vč. DPH), který nahlásíte na jakékoliv pobočce Zásilkovny, balíček od Vás převezmou a k nám ho doruční během několika dnů. Pokud nemáte zájem využít této služby, zašlete reklamované zboží na naši adresu, nebo můžete předat osobně na pobočce v Praze. Před odesláním nezapomeňte vložit k reklamovanému zboží vyplněný reklamační formulář.
Reklamační řád

Obsah zásilky nesouhlasí s dokladem
Jestliže nesouhlasí množství nebo druh zboží, které jsme Vám zaslali, pak prosím přijměte naši omluvu za toto nedopatření a dejte prosím nám možnost tuto chybu napravit rychlým vyřízením.
Jak postupovat ? Zašlete nám prosím zprávu na e-mail info@elektro-skalka.cz, uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky a zjištěný rozdíl v dodávce a my to obratem napravíme.

Mohu nakoupit i na pobočce v Praze?
Na pobočce v Praze, Klapkova 473/33, Praha 8, lze samozřejmě zakoupit zboží i standartním způsobem, jako v běžném kamenném obchodě i bez objednávky, ale nabízený sortiment a ceny oproti e-shopu jsou rozdílné. Stavy skladových zásob bez objednávky nejsou garantovány. Uvedené ceny na e-shopu www.e-elektro.cz jsou platné pouze při objednání prostřednictvím e-shopu. Pokud máte zájem o jakékoliv zboží z nabídky na www.e-elektro.cz a chtěli byste si jej vyzvednout osobně na výdejním místě v Praze na adrese Klapkova 473/33, Praha 8, vytvořte na e-shopu objednávku a my pro Vás zboží přichystáme k osobnímu vyzvednutí. Vyčkejte na email/SMS s informací, že je pro Vás zboží připraveno k odběru. Zboží pro Vás bude na pobočce rezervováno po dobu 3 pracovních dnů.

Aktuální skladové zásoby
Skladové zásoby jsou denně aktualizovány. Fyzický stav nemusí souhlasit v době mezi aktualizacemi. U každého produktu je uveden počet aktuálních skladových zásob a možnost expedice.

Připraveno k okamžitému odeslání - pokud je zboží fyzicky aktuálně skladem, bude odesláno do následujícího pracovního dne po dni objednání.
K odběru na pobočce Praha 8, Klapkova 473/33 - uveden den, kdy bude objednávka připravena k osobnímu odběru. Snažíme se, abychom pro Vás objednávku odeslanou v pracovních dnech připravili k osobnímu odběru na pobočce ještě týž den.
Pokud zvolíte způsob osobního odběru, vždy vyčkejte, než obdržíte potvrzení „Připraveno k odběru“. Předejdete tak situaci, že přijdete vyzvednout zboží, které ještě nebude připraveno k odběru.

Platba on-line kartou nebo on-line převodem se nezdařila?
V případě, že se Vám nepodařilo uhradit objednávku platební kartou nebo on-line převodem přes platební bránu ThePay a to ani po našem upozornění, které zasíláme (SMS/E-mail), vytvořte objednávku novou s jinou platební metodou. Původní neuhrazená objednávka bude po několika dnech automaticky stornována.

Potřebuji změnit objednávku
Pokud potřebujete objednávku změnit z důvodu přidání další položky nebo změnit počet kusů, informujte nás na e-mail adrese: info@elektro-skalka.cz. Změnu je možné uskutečnit pouze do doby, než je objednávka vyexpedována! V případě, že je již objednávka vyexpedována a má přidělené číslo přepravce, tak již změny učinit nelze.

Kdy obdržím fakturu za zboží?
Faktura je přiložena ke zboží v zásilce. V případě, že jste fakturu nenašli, napište nám na e-mail adresu: info@elektro-skalka.cz a my Vám obratem zašleme kopii faktury na e-mail.

 

DOPRAVA ZDARMA na výdejní místo Zasilkovna.cz pro vybrané příslušenství k vysavačům již od 899Kč
OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA na výdejním místě
Klapkova 473/33 Praha 8.
Uvedené "E-Shop" ceny
jsou platné pouze při objednání na e-shopu.

 

NOVINKY EMAILEMZadejte svůj mail a nechte si zasílát veškeré novinky a akce našeho obchodu

MenuX

Provozovatel e-elektro.cz webu, Elektro Skalka s.r.o, se sídlem Klapkova 473/33, IČ: 02819783, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím