Nejčastější otázky a odpovědi
Nemohu se k Vám dovolat na uvedené tel. číslo: +420 283843949?
Z důvodu naší pracovní vytíženosti (obsluha zákazníků, expedice zásilek atd.) je vysoká pravděpodobnost, že se k nám nedovoláte.
Pro komunikaci s námi, využijte prioritně e-mail info@elektro-skalka.cz. Na všechny emaily se snažíme odpovědět jakmile to bude možné. Pokud jste od nás odpověď nedostali, zkontrolujte složku nevyžádané pošty "SPAM", odpověď od nás může na Váš čekat i v této složce.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Jak mohu vrátit zboží do 14 dnů?
Nevyhovující zboží zakoupené na e-shopu www.e-elektro.cz můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Byl-li vám společně se zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím. V případě, že "Dárek", který byl součástí zboží nebude vrácen, bude odečten z ceny vráceného zboží a to v plné výši za prodejní koncovou cenu bez slevy.
Zašlete nám na e-mail: info@elektro-skalka.cz vyplněný formulář "Odstoupení od smlouvy do 14 dnů", který nezapomeňte přiložit k zásilce, zboží zašlete na naší adresu Elektro Skalka s.r.o, Klapkova 473/33. 18200, Praha 8, nebo můžete předat osobně na pobočce v Praze, Klapkova 473/33, 18200 Praha 8. Za pár dní Vám dorazí na Váš e-mail dobropis za vrácené zboží. Peníze samozřejmě vracíme nepozději do 14-ti dnů od vystavení dobropisu.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží jsou vždy k tíži zákazníka.
Upozornění: vrácené zboží nezasílejte na výdejní místa Zasilkovna.cz, DPD Pickup, WEIDO a další. Doručené zásilky na jakékoliv výdejní místo, nebudou převzaty.
Více informací pro vrácení zboží do 14 dnů
Mohu vrátit vyzkoušené zboží?
Ano, pokud při vyzkoušení nedošlo k jeho opotřebení. Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování základních funkcí, které má zboží splňovat. Z výrobků však neodstraňujte ochranné fólie, či samolepky od výrobce. Toto vyzkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se jeho hodnota snižovala. I přesto je kupující oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, avšak odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku použití. Toto snížení hodnoty je prodávající oprávněn odečíst od kupní ceny.
Mohu zboží vyměnit za jiné?
Zboží nelze vyměnit, ale můžete jej samozřejmě vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů od data jeho převzetí. My Vám vrátíme celou částku nazpět a Vy můžete na e-shopu vytvořit objednávku novou. Postupujte dle uvedených informací výše: Jak mohu vrátit zboží do 14 dnů?
Více informací pro vrácení zboží do 14 dnů
Jak mohu reklamovat vadné zboží v záruční lhůtě?
U spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží. V případě vady výrobku v záruční lhůtě nás o této záležitosti informujte. Vyplňte formulář, který je ke stažení zde a zašlete jej na e-mail: info@elektro-skalka.cz o dalším postupu Vás budeme informovat. Před odesláním nezapomeňte vložit k reklamovanému zboží vyplněný reklamační formulář.
Reklamační řád
Obsah zásilky nesouhlasí s dokladem
Jestliže nesouhlasí množství nebo druh zboží, které jsme Vám zaslali, pak prosím přijměte naši omluvu za toto nedopatření a dejte prosím nám možnost tuto chybu napravit rychlým vyřízením. Jak postupovat ? Zašlete nám prosím zprávu na e-mail info@elektro-skalka.cz, uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky a zjištěný rozdíl v dodávce a my to obratem napravíme.
Osobní odběr na výdejním místě v Praze, Klapkova 473/33
Pokud máte zájem o jakékoliv zboží z nabídky na www.e-elektro.cz a chtěli byste si jej vyzvednout osobně na výdejním místě v Praze Klapkova 473/33, Praha 8, vytvořte na e-shopu objednávku a my po úhradě (kartou on-line, převodem on-line) pro Vás zboží doručíme na výdejní místo a necháme přichystat k osobnímu odběru.
Z logistických a technických důvodů, lze objednávku uhradit pouze předem on-line převodem (platební brána ThePay) nebo on-line platební kartou (platební brána Comgate a ThePay). Po úhradě objednávky vyčkejte na email/SMS s informací, že je pro Vás zboží připraveno k odběru. Zboží bude rezervováno po dobu max. 3 pracovních dnů od výzvy k odběru. Po uplynutí této doby (max. 3 pracovní dny), bude rezervace automaticky zrušena a platba vrácena zpět podle přijaté platby.
V případě plné kapacity výdejního místa, může být osobní odběr dočasně pozastaven
Mohu nakoupit i na výdejním místě Klapkova 473/33 i bez objednávky?
Na výdejním místě v Praze, Klapkova 473/33, Praha 8, lze samozřejmě zakoupit zboží i standartním způsobem, jako v běžném kamenném obchodě i bez objednávky, ale nabízený sortiment a ceny oproti e-shopu jsou rozdílné. Stavy skladových zásob bez objednávky nejsou garantovány, jelikož externí sklad není součástí výdejního místa. Uvedené ceny v internetovém obchodě www.e-elektro.cz jsou platné pouze při objednání, bez uskutečnění objednávky online se nelze domáhat cenové hladiny e-shopu na výdejním místě.
Lze odeslat zásilku do zahraničí?
Zásilky z technických důvodů mimo území ČR nezasíláme, přijaté objednávky s doručovací adresou mimo území ČR budou automaticky stornovány.
Aktuální skladové zásoby
Skladové zásoby jsou denně aktualizovány. Fyzický stav nemusí souhlasit v době mezi aktualizacemi. U každého produktu je uveden počet aktuálních skladových zásob a možnost expedice.
Připraveno k okamžitému odeslání - pokud je zboží fyzicky aktuálně skladem, bude odesláno do následujícího pracovního dne po dni objednání.
K odběru na výdejním místě Praha 8, Klapkova 473/33 - uveden den, kdy bude objednávka připravena k osobnímu odběru. Snažíme se, abychom pro Vás objednávku odeslanou v pracovních dnech připravili k osobnímu odběru na pobočce ještě týž den.
Pokud zvolíte způsob osobního odběru, vždy vyčkejte, než obdržíte potvrzení „Připraveno k odběru“. Předejdete tak situaci, že přijdete vyzvednout zboží, které ještě nebude připraveno k odběru.
Jak na platbu za objednávku klasickým převodem z banky do banky?
Platbu klasickým převodem z banky do banky lze provést pouze přes platební bránu ThePay. Při výběru platby v košíku vyberte platbu "On-line platba převodem na ThePay platební bráně nebo kartou". Po dokončení objednávky se Vám zobrazí možnosti plateb platební brány ThePay, kde lze vybrat platbu, která Vám vyhovovuje nejvíce. V případě platby převodem z banky do banky vyberte ikonu "BANKOVNÍ PŘEVOD" a po té Vám budou vygenerovány veškeré informace pro platbu (VS, číslo účtu, QR kód). Dbejte na správnost zadaných údajů při zadávání platby ! V případě zadání nesprávných údajů nebude platba u společnosti ThePay spárována s Vaší objednávkou a my nemáme možnost Vámi zadané údaje ihned zkontrolovat.
Platba on-line kartou nebo on-line převodem se nezdařila?
V případě, že se Vám nepodařilo uhradit objednávku platební kartou nebo on-line převodem přes platební bránu ThePay a to ani po našem upozornění, které zasíláme (SMS/E-mail), vytvořte objednávku novou s jinou platební metodou. Původní neuhrazená objednávka bude po několika dnech automaticky stornována.
Potřebuji změnit objednávku
Pokud potřebujete objednávku změnit z důvodu přidání další položky nebo změnit počet kusů, informujte nás na e-mail adrese: info@elektro-skalka.cz. Změnu je možné uskutečnit pouze do doby, než je objednávka vyexpedována! V případě, že je již objednávka vyexpedována a má přidělené číslo přepravce, tak již změny učinit nelze.
Kdy obdržím fakturu za zboží?
Faktura je přiložena ke zboží v zásilce. V případě, že jste fakturu nenašli, napište nám na e-mail adresu: info@elektro-skalka.cz a my Vám obratem zašleme kopii faktury na e-mail.